Kirk Alexander si posledných 10 rokov každý deň objednáva pizzu z miestnej pizzerie. Keď personál dva týždne nedostal žiadnu objednávku od tohto verného zákazníka, vedel, že niečo nie je v poriadku.
Manažér pizzerie povedal novinárom,
že Kirk si objednával pizzu buď denne alebo každý druhý deň už 10 rokov, takže náhla zmena vyvolala u všetkých podozrenie. Muž vždy objednával online, takže personál pizzerie vždy vedel a povedal, tu je Kirkova objednávka. Keď sa jeho meno dva týždne neobjavilo na obrazovkách pizzerie, jeho kolegovia sa rozhodli niečo urobiť. Poslali šoféra navštíviť Kirka, aby sa uistil, že je všetko v poriadku.
Keď vodič prišiel k zákazníkovi, okamžite sa zľakol, pretože v dome sa svietilo, televízor bol zapnutý a telefón okamžite prešiel do hlasovej schránky. Mladík okamžite privolal pomoc a keď dorazili, zvnútra domu bolo počuť volanie o pomoc. Vnútri bol Kirk, ktorý potreboval okamžitú lekársku pomoc, pretože dostal infarkt. Vďaka zamestnancom pizzerie sa podarilo zachrániť život
ich dlhoročnému zákazníkovi.
Podľa nich si len robili svoju prácu. Poznali Kirka, takže toto priateľstvo a dlhodobé spojenie skončilo tým, že mu zachránili život.
Tento príbeh ukazuje, aké dôležité je spojenie s komunitou. Vo všeobecnosti majú ľudia tendenciu ignorovať to, čo sa ich netýka, obchádzať to, čo im spôsobí zbytočné starosti. Ale niekedy je táto troška starostí všetko, čo človek v problémoch potrebuje a nikoho iného naokolo nemá.