Pracovníci pizzerie zachraňujú zákazníkovi život po tom, čo si náhle prestal objednávať jedlo domov

- Advertisement -

Kirk Alexander si posledných 10 rokov každý deň objednáva pizzu z miestnej pizzerie. Keď personál dva týždne nedostal žiadnu objednávku od tohto verného zákazníka, vedel, že niečo nie je v poriadku.

Manažér pizzerie povedal novinárom,

že Kirk si objednával pizzu buď denne alebo každý druhý deň už 10 rokov, takže náhla zmena vyvolala u všetkých podozrenie. Muž vždy objednával online, takže personál pizzerie vždy vedel a povedal, tu je Kirkova objednávka. Keď sa jeho meno dva týždne neobjavilo na obrazovkách pizzerie, jeho kolegovia sa rozhodli niečo urobiť. Poslali šoféra navštíviť Kirka, aby sa uistil, že je všetko v poriadku.

Keď vodič prišiel k zákazníkovi, okamžite sa zľakol, pretože v dome sa svietilo, televízor bol zapnutý a telefón okamžite prešiel do hlasovej schránky. Mladík okamžite privolal pomoc a keď dorazili, zvnútra domu bolo počuť volanie o pomoc. Vnútri bol Kirk, ktorý potreboval okamžitú lekársku pomoc, pretože dostal infarkt. Vďaka zamestnancom pizzerie sa podarilo zachrániť život

- Advertisement -

ich dlhoročnému zákazníkovi.

Podľa nich si len robili svoju prácu. Poznali Kirka, takže toto priateľstvo a dlhodobé spojenie skončilo tým, že mu zachránili život.

Tento príbeh ukazuje, aké dôležité je spojenie s komunitou. Vo všeobecnosti majú ľudia tendenciu ignorovať to, čo sa ich netýka, obchádzať to, čo im spôsobí zbytočné starosti. Ale niekedy je táto troška starostí všetko, čo človek v problémoch potrebuje a nikoho iného naokolo nemá.

- Advertisement -
Miška Dobráková
Miška Dobráková
Ahoj som Miška a milujem varenie a super nápady. Som rada, že môžem písať pre portál NápadyaRady.sk Určite si prečítajte ďalšie zaujímavé články.

Súvisiace články

Najčítanejšie články