Určite to dobre poznáte, keď ešte len vstúpite do obchodu a už sa k vám rúti zamestnanec s otázkou ako vám môže pomôcť.
Niektorí tento prejav úprimne vítajú a iných to naopak v ďalšom nákupe riadne znechutí. Do ktorej skupiny patríte vy?
Francúzska kozmetická značka Sephora sa s týmto problémom popasovala veľmi zaujímavo.
V predajni v Londýne umiestnila dva druhy nákupných košíkov.
Červený košík dáva jasne najavo, že si zákazník želá byť oslovený asistentom predaja a hľadá jeho pomoc.
Zatiaľ čo čierny asistentom predaja signalizuje, že zákaznik je schopný vybrať si sám a o pomoc nežiada.
Foto: Facebook/Creapills
Toto riešenie s nadšením uvítalo mnoho zákazníkov. Ktovie, možno sa rôznofarebné košíky objavia aj u iných predajcov.
A čo vy? Ktorý košík by ste si vzali?