Manažér si všimne, ako zákazník ponižuje pokladníčku. Keď ju išiel skontrolovať, jej reakcia bola úžasná!

- Advertisement -

Keď bola mladá a študovala na vysokej škole, pracovala chvíľu v papiernictve, aby si pomohla zaplatiť účty. Jedného dňa ju jeden zo zákazníkov v obchode vystavil mimoriadne ponižujúcej situácii, na ktorú nikdy nezabudne. Vedúci predajne však zareagoval úžasne.

„Pred niekoľkými rokmi som pracovala v papiernictve pri pokladni. Zarábala som si peniaze, keď som študovala na univerzite, a okrem toho som tam pracovala rada a mala som rada svojich kolegov.

Najhorším obdobím v obchode bol ‚návrat do školy‘, najmä víkend pred začiatkom školského roka. Papiernictvo bolo šialene preplnené a všetci zamestnanci si museli zašpiniť ruky, vrátane vedúcich.

Zrazu vošla jedna pani s platinovými blond vlasmi a v náručí niesla značkovú kabelku. Vzala si niekoľko položiek a išla rovno ku mne k pokladni. Žena mala niekoľko zľavových kupónov a hodila ich na pult s tým, že ich mám použiť. Prosebne som sa usmiala a spýtala sa, či má dobrý deň. Pani ma úplne ignorovala a pozerala do mobilu, zatiaľ čo jej sedemročná dcéra ticho stála vedľa nej.

Zaregistroval som jej nákup a potom som potvrdil platnosť kupónov. Systém mi však oznámil, že jeden z nich je už rok neplatný!

- Advertisement -

Po uplynutí toľkého času to už nebolo možné zvrátiť. Zákazníčke som zdvorilo vysvetlil problém. Tá sa zarazila: „Ale prečo? Veď je to kupón a vy ste povinní prijať každý kupón, ktorý zákazník má.“ “A čo? Trpezlivo som zopakoval svoje vysvetlenie a videl som, ako jej podráždenie rastie.

„Chcem sa porozprávať s vaším manažérom, nemám čas na tieto nezmysly.“ Dobre.

Dobre.“ Signalizovala som svojmu manažérovi a požiadala ho, aby prišiel k pokladni. Uprostred zmätku som počula, ako žena priamo predo mnou potichu hovorí svojej dcére: „Vidíš, moja drahá? Preto musíš študovať a ísť na vysokú školu, aby si neskončila ako ona a nepracovala ako predavačka!“

Čo práve povedala? Tvár mi sčervenala a po lícach sa mi začali kotúľať slzy. Medzi vzlykmi som jej povedala, že študujem na vysokej škole a že toto je práca na čiastočný úväzok. Vtom prišla moja vedúca a spýtala sa, čo sa deje. Madam zopakovala priestupok a povedala, že je zákazníčka a že zákazníci majú vždy pravdu, takže neplatný kupón treba prijať.

Niekoľko sekúnd sa na ňu pozeral a potom začal vyberať z tašky všetky položky, ktoré si kúpila. „Čo to, do čerta, robíte?“ zakričala. Vedúci jej pokojne vysvetlil: „Pani, nedovolím, aby ste takto ponižovali jedného z našich zamestnancov. Budem vás musieť požiadať, aby ste odišli.

- Advertisement -

Už nemáme záujem predávať vám žiadne výrobky.“ Potom sa na nás pozrela so širokými očami a na rad zákazníkov za ňou. Žena kričala, fňukala a robila rozruch. Jej dievčatko sa správalo oveľa lepšie ako jej mama. Bolo to šialené!

Viditeľne rozrušená madam schmatla kabelku a vybehla z obchodu, pričom nahlas povedala: „NIKDY SA TAM NIKDY NEVRÁTIM. ZAVOLÁM MAJITEĽOVI TOHTO MIESTA A VŠETKÝCH VÁS VYHODÍM. VIETE, KTO SOM?“ Vedúci pokrčil plecami a potom povedal, že si môžem dať pauzu, lebo mám bielu tvár od strachu.“

Myslíte si, že manažér mal správny postoj? Ak áno, PODELTE sa oň so všetkými, ktorých poznáte!

- Advertisement -
Miška Dobráková
Miška Dobráková
Ahoj som Miška a milujem varenie a super nápady. Som rada, že môžem písať pre portál NápadyaRady.sk Určite si prečítajte ďalšie zaujímavé články.

Súvisiace články

Najčítanejšie články