V obchode umiestnili červené a čierne košíky. Ide o úžasný nápad, ktorý by mal byť aj na Slovensku

- Advertisement -

Určite to dobre poznáte, keď ešte len vstúpite do obchodu a už sa k vám rúti zamestnanec s otázkou ako vám môže pomôcť.

Niektorí tento prejav úprimne vítajú a iných to naopak v ďalšom nákupe riadne znechutí. Do ktorej skupiny patríte vy?

Francúzska kozmetická značka Sephora sa s týmto problémom popasovala veľmi zaujímavo.

V predajni v Londýne umiestnila dva druhy nákupných košíkov.

Červený košík dáva jasne najavo, že si zákazník želá byť oslovený asistentom predaja a hľadá jeho pomoc.

- Advertisement -

Zatiaľ čo čierny asistentom predaja signalizuje, že zákaznik je schopný vybrať si sám a o pomoc nežiada.

Foto: Facebook/Creapills

Toto riešenie s nadšením uvítalo mnoho zákazníkov. Ktovie, možno sa rôznofarebné košíky objavia aj u iných predajcov.

A čo vy? Ktorý košík by ste si vzali?

- Advertisement -
Miška Dobráková
Miška Dobráková
Ahoj som Miška a milujem varenie a super nápady. Som rada, že môžem písať pre portál NápadyaRady.sk Určite si prečítajte ďalšie zaujímavé články.

Súvisiace články

Najčítanejšie články